Back on track

Hello.
yes, jag tänker göra ett nytt försök och skriva lite här. Vi får väl se hur länge det går. :)
Men ja, idag va jag upp till leksand igen, första gången sen jag slutade.
Och ja, det va blandade känslor.. Träffade min underbara TantLena. Men sen finns det ju alltid vissa
personer som gör så allt blir en aning mindre bra.
Just nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Det känns som om jag ska kräkas snart. Jag sprängs innefrån.. ><
Jag trodde verkligen att jag kommit ur det, iaf lite. Men nej, jag trillade tillbaka på en gång..
och jag verkligen HATAR lukter. Tänk att hans lukt får mig helt konstigt fortfarande.. ><
Jag borde inte reagera såhär. JävlapitthögE....

Nej nu ska jag föröska sova lite. Ha det bra.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0