vårkännslor

Hejsan.
Måste bara säga att idag har jag vart väldigt duktig, tvättade bilen idag i det fina vädre.
Även invändigt. Då hade jag vårkänslor. Solen sken det var varmt och allt.
Snart är det sommar. Gud vad jag längtar, men samtidigt får jag panik över allt med studenten.
Jag skulle vilja spy på allt just nu har ltie att göra men jag har ingen kraft till det. det är helt sjukt.
Men snart är det över somsagt. blandade kännslor.

***
Jag pratade med Skoffan idag. Det bruden gör en på glatt humör. Även totalt ointresanta samtalsämnen. ^^
Men tillslut tröttnade hon på mig och somnade nästan. ^^
Ha det kul i Sthlm, "ensam" på ditt rum ;)

***
KENNY STARFIGHETR!!!
7 Dagar kvar till premiären

Kommentarer
Postat av: emelie

glöm inte att du ska se den med mig!! :D:D

2009-03-18 @ 14:57:45
URL: http://emelieeriksson.bloggagratis.se/
Postat av: Sophia

Haha du är allt ba underbar du! Men en sak, jag tröttnar aldrig på dig, bara att jag har en extrem rädsla för strålningen i mobilen och allt sånt där du vet, hypokondriker ;D

2009-03-26 @ 19:44:35
URL: http://www.metrobloggen.se/livsverk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0