Torsdag kväll

Hello.
Igår ble vdet Harrys för hela slanten. haha, mysigt var det. ^^ Massa folk och alla var trevliga.
vart lite komiskt då jag och en från klassen tydligen skulle käka med samma folk men hade vart på olika förfester. haha, men det var bara trevligt. ^^
Men jag var nykter hela kvällen. kände att allt kanske skulle bli så fel om jag drack. Det är inte bra fan. Lotta gillade min ide när jag sa det. Gud jag gillar den tjejen. tack för att du finns <3

Men innan jag drog till Harrys så drog jag hem till VIvi och fixade lite med skolarbeten men henne och Anna. Jag älsakr å vara med dessa 2 brudar. Så jävla kul jämt och massa skratt. haha <3

Färjestad vidare till final också, helt sjukt underbart. haha. Tänkte beställa biljetter idag, tror ni att det fanns några då? Nej såklart inte. Då vart jag lite besviken, men det blir nog bra tillslut.Jag hoppas lite på en 5 match för då ska jag hänga på låset och få biljett på en gång. ahha ^^

Snackade nyss med Sophia, yrvarvet fårn Hova. haha. Spontanare tjej får man fan leta efter. "Nej men jag missade bussen hem, så nu är jag på väg till Karlstad!" haha. jag frågade vad hon skulle göra där, det visste hon inte. Inte om hon skull hem ikväll heller. haha, det är bra å vara spontan. haha
Klockrenaste komentaren fick jag med "När Leksand missar Elitserien, då vet man att det är vår." HAHAH Jag dör på vad sant det är =P

Igår var det premiär för KENNY STARFIGHTER och jag var inte där. haha, men snart ska jag gå. så fort min Kennyälksande kumpan kan ta tåget hit. :D:D:D haha KENNY HELA VECKAN<3 :D

BJÖRN BAUER <3 ;)

Nu ska jag snart å vara barnvakt. haha, Pusshej

Kommentarer
Postat av: Vivi

Jag älskar dig med! <3

2009-03-27 @ 22:30:52
URL: http://vivika.blogg.se/
Postat av: Sophia

Haha, vadå jag gillar att vara spontan ;)

2009-03-30 @ 09:46:57
URL: http://www.metrobloggen.se/livsverk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0