Sool

Hello.
Idag är jag glad. för idag vann fbk matchen mot SAIK med 0-2.
Så nu är det bara 3 matcher kvar sne är det final. myys, men man ska väll kanske inte ropa hej förens man har hoppat över bäcken. haha.
Men det blir nog bra tilllsut det med. haha
Men sen har jagnog inte gjort så mycket idag. Pluggat. Segt var det, Just fan följde med Morbror och kollade på Hus med. Värsta lilla söta huset var det. Men det sjuka är att jag alltid har trott att det är större, för det ser stort ut på utsidan än vad det gör på insidan. haha. ^^

***
Idag är det  5 dagar kvar, KENNYKÄRLEK<3 haha.

***
Idag är ingen bra dag heller åkte till graven, 3 år idag sen älsklingsmormor dog :(
jag kommer ihåg den dagen, för jag satt och kollad på hockey när der ringde, det var slut minuterna på FBK-SSK. Färjetsda vann matchen med 4-2 tror jag.
Sen vart det Semi. jag kommer så väl ihåg det. Det är förmodligen något jag aldrig glömmer.

Nej nu ska vi inte tänka på massa sorligt utan nu ska jag kolla på Caspian <3
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0