Söndag

Hej,
Jag måste börja med att säga tack till alla söta människor som gjorde att jag inte fick en tråkig och tidig kväll igår. ^^
Bla Vivi och Sofia. Jag hade det astrevligt och kul. Hoppas det blir fler gånger. ^^
Men det är bara så skönt och slippe tänka allt för mycket under en stund coh bara vara. haha. TACK<3

Idag har jag mest jobbat, kom hem så sen ti går å jag somnade på ne ågng sne uopp 8 i morse och åka till Leksand. Massa jobb. Efter matchen fick jag vara kvar som vanligt och ta hand om grabbarna, men fan, va fler fruar än killar osm va och åt. Hade säkert att göra med att dom va besvikna. Men jaa, det kommer flera år. ^^
Sen nu har jag inte gjort så mycket, bara bubblat lite och chillat, ,måste ta hand om mina ben dom mår inte bra nu.

***
Kenny, 3 dagar<3

***
I morgon är det riktigt hockey igen, färjestad SAIK. Hoppas på FBK seger. ^^

***
Snart kommer Evve och Carro hit, tyvärr så kommer jag säker inte hinna träffa dom så mycket, men ett hej ska jag hinna med. :D
 
***
Och idag fyller Evve 18 år. GRATTS :D <33

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0