sommar och sol

Hejsan.
Idag har det vart en lugn dag. Skolan en snabbis sen hem och inte göra så mycket alls.
Gjorde klart lite på Arbetsmiljön idag. Skönt att vi kan få hem arbete i den kursen. Kan inte riktigt
tänka när man ska sitta i skolan och försöka göra något när alla slepar 10 olika låtar.
Men det blir nog bra det med tillslut som allt annat blir. ^^

***
Idag visar det sig vilka FBK får möta i Semin, jag hoppas på SAIK eller Timrå. Men det lä väll bli nått av dom vanliga lagen. Lite tråkigt. Men så länge Fbk är med ås är det lugnt haha.

***
Snart kommer Emelie ner igen. Det är kul då blir det att gå på Kenny starfigher. SÅ JÄVLA BÄST :D
Såg i går att Björn gustavsson är med. haha. Asful var han med. Men den är nog bra, filmen.

***
Det här tar död på mig. Jag blir knäpp av att inte veta saker jag vill veta. Jävla jobbiga människa x)

Kommentarer
Postat av: Vivi

HAhahahahhahahahah! :P Du kan va en jobbig människa! xD

2009-03-16 @ 16:36:48
Postat av: Anonym

jajjemen snart kommer jag, KENNY för hela slanten ;D

2009-03-16 @ 16:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0