Måndag Natt

Hejsan,
jag kan inte sova och jag är inte förvånad. Är väll som vanligt.
Idag gick jag upp till Sabbe och sa grattis till henne. haha, tönt unge.

Jag saknar massa folk idag. Mest av allt saknar jag farmor<3 Älskade käraste sötaste bästaste. Usch vad jag hatade idag.
Jag kom på att de tär först nu man inser att man borde sagt eller gjort vissa saker när allt är för sent. När allt är borta.
Varför är man så jävla korkad? Usch jag hatar nätter då funderar man alles för mycket.
Just nu borde det hända något extremt jävla bra. Annars kommer jag seriöst gå under.

Deprimerande att snart är hockeyn i Leksand slut med det inebär mindre jobb och jag kommer inte klara det.
Mitt jobb gör så jag klara allt annat. Låter som en drog, men vem vet jag kanske kmr bli arbetsnarkoman. Om sånt nu kan gå i arv...

Jag saknar massa mera med. Snart är det 1 april, då får man luras. Allt den 1 April är stora skämt.

Nu ska jag försöka sova igen. Ha det bra Puss

Kommentarer
Postat av: Vivi

Å vi ahr prov! :D HAHAHA

2009-03-31 @ 11:21:00
URL: http://vivika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0