Måndag eftermiddag

hello.
jag har nyss pluggat klart eller okej, inte allt men det mest har jag gjort nu. Det känns väldigt skönt. Ska gör alite svenska med. Sen orkar jag inte mera haha. Göra klart projketraporten imorgon. ^^
Sen så. ^^ haha känns lite skönt faktsit. :)

Idag säger vi grattis till Sabbe som fyller 18. Yeah. haha. :D

Tänkte jag skulle träffa Emelie med nån dag. haha. ^^ Ska nog ringa till henne snart och sncak lite ^^

ochochoch JAG VILL HA SOMMAR. Jag vill till Karlstad. Träffa Björn Bauer och Sophia. haha.

Måste bara säga tack till Vivi Och Anna. Ni annar inte hur mycket ni har gjort för mig sen 20. TACK<3 Bara älskar å träffa er.
Och Tack Sophia för att du gör mig glad, fast du inte vet det själv. ^^ <3

Nej nu ska jag göra lite svenska :D
Puss

Kommentarer
Postat av: A N N I S P A N N I S

älskar dig stumpan <33

2009-03-31 @ 22:29:45
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0