Lördag

Hejsan,
Idag vart det massa jobb först. Lite småläskigt då jag fick lov att stänga stället själv och städa och hålla på.
Det som är läskigt med stället är att det smäller och knakar överallt. Och ibland kan man tro sig se nån som kommer in genom dörren men så kollar man igen då är det ingen där. vet inte hur många gånger man gått och kolla en extra gång för att vara säker på det. Men Så är det. haha, säkert nått spöke som knallar och går.
Kom hem sen då var farbror och hans familj här det var trevligt men anlediningen var inte så jävla trevlig. =/
Det gör ont :(
Kollade på lite hockey med FBK vann med 6-0 MYYS :D

***
Idag är det 4 dagar kvar till Kenny Starfigher premiöre, JAG LÄNGTAR :D

***
Ikväll tänker jag ha riktigt tråkigt och gå och lägga mig tidigt. Men först ska jag kolla på Robinsson, se om det är värt att kolla på. Sen ska jag jobba imån. SKÖNT!!

Nu ska jag göra nått vettigt ett tag. haha :D
Puss

Kommentarer
Postat av: Vivi

Hahaha det blev ingen tidig kväll ;)

2009-03-22 @ 12:33:59
URL: http://vivika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0