kvartsfinal 1

hejsan.
Ja, jga kollade inte på någon Match idag. synd nog. var barnvakt hela kvällen.
Så jag missade hockeyn. =/
Men kollade lite nu hur matcherna slutade.
färjestad vann med 0-2 borta mot Brynäs. Det var det viktigaste. Kan inte säga vad ajg tycker om spelet. haha.
men det var säkert bra eftersom dom vann. Eller så kommer skoffs nu skriva nått annat. haha :D
Luleå vann med 5-1 mot Frölunda, SKRÄLL. xP


Eftersom jag inte hade nån annan Fbk bild på denna dator blir det en på Walle från Skoffs<3

Och jag måste bara säga att jag saknar Heidikorv<3
Hon åker till Birmingham imån och det fick jag veta genom facebook, säger mkt om hur lite vi snackar nu förtiden. :(
Det suger. Men ha det så bra darl och när du kommer hem så ska vi hitta på nått riktigt kul. ^^
Ha det så jävla kul nu ^^ :)

 

Kommentarer
Postat av: heidi

haha aw fin bild, cpunge :') jag saknar dig med!! ofta jag inte hade sagt det till dig, dumma mig. men jag frågade ju faktiskt dig förut om du ville med på ymas. om du kmr ihåg den förkortningen ;) hahaha. förresten fåru börja läsa min blogg också för där har jag nog allt skrivit det.

smsa mig när du läser this så planerar vi nån dag vi får ses :D :)

2009-03-09 @ 20:35:02
URL: http://foozymoo.webblogg.se/
Postat av: Sophia

Haha den där killen känner jag minsann igen ;D

2009-03-14 @ 18:22:05
URL: http://www.metrobloggen.se/livsverk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0