Karlstad

Hejsan,
Igår drog jag och Sofia ner till karlstad. Helt sjukt underbart var det.
På vägen ner stannad vi i Filipstad och sa hej till Emil. =)
Sen vidare mot världens underbaraste stad.
Väl där ställde vi oss i klacken vi msåte haft den absolut bästa platsen i hela arenan.
Runt oss stod det massa söta värmlandspojkar som pratade världens finaste dialekt.
Både jag och Sofia smällte där vid stod och snett bakom oss stod det assötaste killen. ^^
Gud vad jag trivs bland trevliga värmlänningar.
Hej Karlstad snart ses vi föralltid =D

Men matchen som vi skulle kolla på innehöll så mycket fulspel och en dommare som inte kunnde se.
Men vad kan amn göra när man står i klacken mer än att svära och vara sur. Typ inget. haha. Så jag fick stå där och muttra med massa andra sura värmlänningar. Älskade Sofias komentar "Jag älskar värmland dom till och med svär på värmlänska." haha. Jaa, värmland är härligt. ^^
Färjestad vann, Såklart, med 2-1 och är nu vidare till Semifinal. Kommer nog lite bilder sen. ^^

Åker nog ner då med om det ser ut att inte bli Final ananrs blir det att åka ner så vi får se förhoppnings den avgörande matchen i Karlstad, Åh, jag längtar tills det bli match igen ^^

Jag mår så bra av att vara där jag mår av Värmlandsluft. haha ^^

Och jag måste bara säga, ni vet när man lyssnar på radion och alla stationer påsåtr att dom ska ha den bästa blandingen? Gå inte på det nå mer. Vi åkte från Falun vid halv 2. vi spenderade väldigt mycket tid i bilen och när vi kom hem 12 timmar senare hade vi hört Ca. 5 olika låtar. Blandning jo tjena va. 

Ska kolla på lite film nu :) Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0