Kan inte sova

Jag kan inte sova, har prövat lyssna på massa musik, läsa, kolla på film, föröska sova, druckit vatten, setat vid datorn, gått ut en stund, läst lite till, sms, tävattat kläder, läst mera, gått igenom min gaderob igen, kollat alla gamla kort, ordnat till alla kort. Fan inget funkar, nån som har nått tips på hur man somnar?
Eftersom jag inte vet så gör jag ett test. xP

Bortskämd-testet

[x] mamma
[x] pappa
[ ] styvmamma
[ ] styvpappa
[ ] styvsyskon
[x] bror
[ ] syster
[ ] brorson
[ ] systerdotter
[x] mobiltelefon
[x] eget badrum
[x] eget rum
[ ] swimmingpool
[ ] hot tub
[x ] gästrum
[x] dator
[x] TV
TOTAL : 9

 

[ ] dubbel säng
[x] mer än 4 par skor
[x] solglasögon
[x] klocka
[x] mp3spelare/ipod
[ ] en fungerande PS2
[ ] Nintendo Wii
[ ] xbox(360) som funkar
[x] nintendo 64 som funkar
[ ] gameboy/advance
[ ] gamecube
[ ] nintendo ds
TOTAL : 6

 

[ ] pokerbord
[ ] basketkorg
[x] hockeyspel
[ ] biljadbord
[ ] fooseball
TOTAL : 1

 

[x] Nattduksbord
[x] Stereo på rummet
[x] CD spelare
[ ] Har något klädesplagg från Abercrombie och Fitch eller Hollister
[x] Dina föräldrar har gett dig kreditkort/atm kort
TOTAL: 4

 

[x] Jobb/sommar jobb
[x] Shoppar minst en gång i veckan
[x] har dyr parfym/cologne
[x] AIM/MSN
[x] Kamera/video kamera
[x] Telefon
TOTAL: 6

 

[x] Skoter/motorcykel/bil/fyrhjuling
[x] Gitarr/trummor/el-bas
[ ] Piano/Keyboard
[x] något annat instrument
[x] varit på en kryssning
[x] rest utomlands
[ ] haft en personlig tränare
[x] dyra smycken
[x] träffat en kändis
TOTAL: 7

 

[x] Platt/locktång
[ ] har varit i en slagbur, som är till för baseboll
[x] har 1000 spänn på dig just nu
[x] kreditkort, debetkort eller bankkort
[x] rest i Europa
[ ] Varit på Hawaii
[ ] Varit i USA
[ ] Varit i Asien
[ ] Varit i Australien
[ ] Varit i Afrika
[ ] Varit i Sydamerika
TOTAL: 4

 

[x] Föräldrarna har bil
[ ] Jet ski/båt
[ ] Husbil/vagn
[x] Jag har en bil
TOTAL: 2

 

[x] Hemmagjord mat
[ ] suttit i en limo
[x] suttit i en helikopter
[x] äger en videokamera
[x] egen laptop
[x] egen dator
TOTAL:5

 

TOTAL SUMMA: 44



1-23 = Ghetto-kid
24-33 = Normal
34-40 = bortskämd unge
41+ = överklassens snobb


Ja det var ju intressant, säkert jag som räknat nånstans. x)


Kommentarer
Postat av: Vivi

hahha jag säger ju det! :D BORTSKäMD! :D Hahahh

2009-03-20 @ 10:32:24
URL: http://vivika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0