Hemma igen

Hej.
Haha så lätt blir ni itne av med mig för nu är jag hemma igen. haha
Eller okej, kom hem igår men jag har faninte hunnit med nått sedan dessa. avrt bara massa skit. haha.
Som vanligt när jag och Lotta är ute på turne. :P haha

Onsdag kom vi till sälen/hundfjället vid 7. Åkte och kolalde runt lite då osv. Sen drog vi till stugan och började dricka lite.
Ja just då gick allt suuuper bra. haha.
Sen drog vi vidare till nått hotell. Kmr inte ihåg vad det hette haha. Men iaf ärforsatte vi. och jag vet inte vemdet var. Men nån jävle beställde så sjukt mkt shots till mig så tillslut var jag fan glad att jag kunde stå upp. haha.
Efterfest sen. Vilke blev intreseant...

Torsdag blev det å ligga i sängen och kolla på film. haha. Orkade itne göra något mådde så jävla piss och dom andra hade askul åt mig då. Sen startade dom adnra om på ny kul, helvete heller tänkte jag. haha. Höll mig väll tyckter iaf fram tills på natten då vart det lite kört igen. men itne alls så full. haha.
Skulle ju köra hem dagen efter :P

Fredag åkte vi hem. Skulle åkt vi elva men jag vaknade halv 9 och var aspigg så halv 10 kom vi från Sälen. Jävla tur för oss. för alla dessa jävla skidåkare skulle åka skidor nån jävla staffetvasa. SKIDORÖVERALLT. livrädd att dom skulle skrara lacken på Audin.
men det gick bra förutom att det tog 2 timmar för oss att åka en väg som vanligtvis kanske tar 45 minuter. SKITKUL.
Eller inte. 5 över halv 12 var vi i mora. 3 börjar jag jobba. Hade lite panik eftrsom jag skulle hem och byta bil osv.
Men iaf kommer hem 20 över ett. Skönt tänker jag hinner jag äta osv. Visst va. går 2 minuter sen ringer Lotta. Det är slut på bensin. Åker och hjälper henne med det. Men tror ni bilen startar då? Nej. Bogserar bilen till macken och sak tanka. Men den startar ändå inte. Kul. Halv 3 åkte jag hemmifrån. 3 var jag i Leksand. Så det gick liiite för fort. (A)
Jobbade hela natten. halv 2 kom jag från leksand. Bara för att spelarna hade nån avslutning -.-

Sen sov jag över idag när jag skulle hämta Emelie vid tåget. haha, ibland är jag bara så bra, xP
Men allt slutade bra iaf. Förutom att Lottas bil står här vid mig och fryser. haha :D
Och imån ska vi ut på skoter tur. Det kommer sluta intresant. haha. återkommer med den informationen :P

Ochohc jag och Emelie var på Bio idag. :D Valyria, helt okej att se om nån fudnerar påa tt se den. Den var lite seg och det hände inte så mycket. Men helt okej bra. men man ska vara lite intreserad utav historia om man ska se den helst ska det vara andra världskriget med. :)

Nej fan nu måste jag sova. :D
Ha det bra. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0