EMD

Hejsan.
Jag har nyss kollat på Melodifestivalen måste säga att Sveriges musiksmak kan dra nått gamalt över sig och dö.
Jag gillade inte alls låten som vann.
Usch, nu tänker jag gmälla för det får jag för jag röstade, 3 ggr faktsit. Så då gnäller jag lite.
Och jag röstade på samma som alla andra fjortisar nämligen EMD, men jag måste erkänna hur pinsamt det än är. Så gillar jag dom. Dom är söta och trevliga och super bra
Men dom kanske har en aning fjolliga låtar, haha. Men Jennie Let me love you är lätt bäst :')
Men somsagt Sverige är sämt och jag funderar på och dissa hela skiten med alla länder. BAJSLAND.

Och för att jag ska bli på bättre humör har jag dunkar EMD hela kvällen, haha. Och nu är det Markoolio som gäller.
Och kolla på bilder på sötaste killen i hela Leksand ^^

Jere efternamnet kan jag inte ens stava till, haha. Så det får vara. Men han är så jävla söt och trevlig och jag dör på honom. ^^
Han är alltid glad ^^ mii. haha. Okej ska sluta nu. xD

Ha det bra nu ska jag kolla på nån bra film. ^^
Puss

Kommentarer
Postat av: Vivi

SUGER BRA?

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAXD Får ajg fråga vad du har gjort med dom?

2009-03-15 @ 12:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0