6 dagar

Bolli Bolli

Just nu gör ja inte så mycket har nyss lagat mat osv.
Seg dag idag skolan först och hade en lektion. Sen hål i jag vet inte hur måmga timmar det var 3 tror jag.
Sen en lektion på en timme sen hem. ^^
Och nu väntyar jag på Sabbe. Men det lä ju ta sin tid. Haha, eftersom hon inte är den snabbe. haha
Men ja, jag vet inte vad vi ska hitta på för kul, nått lä det ävll bli iaf. ^^

***
Imån börjar hockeyn, mys. Jag längar sjukt mycket. haha. Vill skrika och bli sur var jag på väg å säga. haha.
Nej det blir nog bra. Hockey för hela slanten. ^^

***
Nu är det bara 6 dagar kvar till Premiären av....
KENNY STARFIGHTER, skräll va. haha. Jag längtar. Denna figur som man växte upp med. Dr Deo och allt, men nu är ju inte Dr deo med. Men det blir nog bra ändå.

***
Jag börjar få panik, jag vet inte vad jag ska ha på mig på studenten!! GHA, jag kommer dö, nej det kommer sluta med att jag skiter i allt för att jag varken har hittat skor eller kläder och är lik blek. Inte vet jag vad jag ska ah för frisyr heller.

Nu tänker jag dra innan jag blir mer orolig för det.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0