You got a piece of me

3 dagar kvar.
Ni fattar inte känslan jag har, helt sinnes sjukt. En del av mig, "jag har glömt honom." en annan del "det här kmr bli svårt, jag hatar honom." den tredje "Jag älskar honom än."
Och jag vet intevad jag sak göra för att allt ska försvinna. Men det visar väll sig. Jag vill iallafall ha midsommar och se honom. Se hur allt känns.
Bajs, nu ska jag inte tröga ner er mera med tråkprat.

Snart kommer Emelie om vi sakv ar alite possetiva. Vi drar till kolmården med dom små och har kul. :)
Jag längtar. Fett jävla skönt och komma bort några dagar :)

Nej nu ska jag kolal åpnån bra film :D

Puss

Kommentarer
Postat av: emelie

JAG LÄNGATR SUPER MYCKET :D:D

2009-06-15 @ 23:47:57
URL: http://emelieeriksson.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0