Studenten

Hello, ja nu är studenten avklarad med. Käns lite tomt och konstigt ATt inte ha någon skola att gå tillbaka till och inget mer sommarlov.
Nej nu är man vuxen och får bara 4 veckors semester under sommar, sjukt konstigt mot vad man haft det före. Är väll säkert nu som man börjar uppskatta skolan, när man itne längre går i den, typiskt.
Nej men studenten var sjukt kul. började med frukost hos en i klassen astrevligt, uppe på ett tag mitt i falun ^^
Sen vidare och ta kort och middag med lärarna. Också otrolgt kul. Massa tal så man höll på och tjuta sönder. haha. Men har man itne vattenfast maskara kanman inte gårta x)
Sen sprang vi ut och gick runt stan som man alltid gör. Sen hem och träffa allt folk. Astrevligt, tack alla ni som kom och grattade mig. :) På kvällen bar det iväg till en annan i klassen på lite fest. Det var trevligt det med. :) Sen hem och sova. och jag höllp och dö så jävla trött var jag. haha. men man tar bara studenten 1 gång så man får stå ut. :D

Sen på lördagen blev jag med lurar ut på korgen med Sabbe, Sofia och Linus. Det var trevligt haha. Sen var vi såna här asjobbiga fyllon på bussen (A)
Jag och Sabbe var ashungriga så vi satte oss och käka mackopr och jordgubbar. Det var gott :D ^^

Btw så kmr det blider från studenten senare när jag lagt in dom :D
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0