student 09

Hejsan
tänkte jags sulle skriva lite mera nu. haha.
Igår var det mösspåtagning vilket var super nice. :) Alla är så trevliga och glada.
Efter det drog vi hem till Sanna på fest. Men jag fick lov att var nykter eftersom jag skulle och klippa av allt hår dagen efter.
Så ja, nu är allt borta haha. Men det är var super kuloch gå rundan och allt jao men ja, helt sjukt att det är typ bara 3 dagar kvar nu, sen är m,an vucxen och jag vill inte, jag har börjat få panik för vad man ska göra, okej jag vet men fram tills dess, och åldersnoja SOMFAN. Jag vill inte bli gammal. Jag tänker inte fylla 25. Så är det bara.
ochoch jag har vart och fuskat lite, jag har gjort lösnaglar med, haha. jätte fint blev det men det är svårt när man inte är wså van vid långa naglar haha. :D

Och jag måste gnälla lite här igen, haha kulmatt det typ är det enda jag använder min blogg till haha,
Men allsåt jag tänker berääta för er att jag har 2 kära vänner som jag verkligen tycker om. Men det är bara det att jag alltid finns där fördom när dom behöver det och det är tydligen det enda jag duger till och jag känner att jag börjr tröttna och man får aldrig nått tillbaka men tydligen ska jag inte vara kompis med dessa dör då hade det intevart såhär. Det är så jävla typiskt Tjejer so jag och skoff så många gånger sagt.
Åh älsakde sötaSkophia, henne saknar jag så jag kan gå sönder snart. <3

Nu ska jagf vara duktig och laga mat puss

I'll follow you until you love me


Kommentarer
Postat av: Sophia

Jag saknar dig också något fruktansvärt ! Har du kollat upp helgen 10-12 juli?! Puss

2009-06-09 @ 16:16:36
URL: http://www.metrobloggen.se/livsverk
Postat av: flickahjärtapojke

Åh! Vad härligt att ta studenten! Längtar tillbaks litegrann! =)

2009-06-09 @ 16:36:35
URL: http://metrobloggen.inutsprutslut.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0