I love you

Jag såg nyss en bild osm fick hela mig att gå sönder.
en bild som jag själv aldrig kommer få uppleva.
Och det gjorde så jävla ont i hjärat att se personen man älskar, säg vad ni vill att han inte är bra och att jag inte kan älska honom men jag gör nog det, se honom kolla på någon annan med just DEN blicken.
Jag trodde jag skulle gå sönder totalt. Usch, jävla killar, jävla plåga JÄVLA HELVETES LIV.
Okej, jag kanske mest är stressad och skit men faan. det här hjälpte inte kanske itne det smartaste och blogga om det heller men nått måste jag säga.
Han är min prins han är min värld och jag orkar inte med det här mera. ibland blir det för mycket.
Jag vill ha midsommar och fixa allt till rätta och just nu skiter jag i om jag måste vara nyktr och jobba och ändå fixa det eller full och ledig.
Det ska fixas jag ska glömma allt och aldrig mera kolla tillbaka.
Ha en bra natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0