en del av mitt hjärta kommer alltid slå för dej

Ja ni älskade vänner.
Midsommar, haha. Sjukt kul var det. Började med lite jobb sen vidare till morfar och åt.
Sen drog jag och Sabbe hem och fixade. Sen till bjurs på fest. haha, ja bjurs. Men det var askul. Massa stockholmare
som hade stuga där. Egen Djmasa dans och hela skiten. haha :)
Askul var det. och alal var astrevliga och fick oss att känna oss välkommna. asmys. :)
Midsommardagen fick jaglov att jobba.¨Men träffade på Sthlmarna då med.
och dom var så jävla mysiga. haha.
Träffade även massa annat folk som jag gillar. :)
Typ kusin, vart chockad när jag såg honom där. haha.
Och några som var väldigt fulla som jag inte alls kunde tänka mig så. haha
massa kramar OCH JAG ÄLSKAR DET.
Jag lever lixom på hoppet. haha.

Och jag hade så jävla rätt, ja träffade sötungen. Så jävla mys och jag gick uder och jag älskar honom.
Så jävla söt och luktade asgott. haha. Så jävla fin ghaa, Men jag vägrade bryta ihop utåt. Så det var bara innåt.
Och det gjorde ont så jävlaont så ag visst einte vad jag skulle göra.
Prata om annat är alltid bra. men han är så jävla underbar <3
En del av mitt hjärta kommer alltid så för dej

nej nu ska jag försöka vakna till liv. KOm hem vid 5 i morse men då hade min bil gått sönder haha. Typisk värre.
Så jag kom inte i säng förens 6 kanske haha :D

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0