poker face!

hello. Antligen lyckats bli frisk. Så idag jobbade jag. det gick väll hyffsat det med ^^ haha :D
Och nu ör jag ledig måndag och tisdag (Y) Så jag är öppen för förslag om det är nån som har tråkigt.
Bara och ringa efersom dom flesta av mina kompisar jobbar -.- haha, kan inte folk skaffa lite andra jobb tp som jag har. (Y)
nej men jag tänkier nog våldsgästa stackars Heidi för den bögen har vart i Liverpool. Jag vill med diiit (Y)
hmm ja nu hade jag inget mer kul å skiva. (Y)

just fan Grattis Skoffan till platsen på universitetet (Y) LYCKA TILL, har inte haft tid och prata med den bruden (Y)

Gha, jag blir knasig, på denna jävla kärlek. haha, den görr en alles vimsig. och jag gillar det. haha :D jag la nyss upp ett annat inlägg men jag ångrade mig VÄLDIGT mkt x) för jag är nog inte rikitgt redo och erkänna saker och speciellt itne på en blogg. så detta sak mina älsakde närmsta vänner höra först (Y)
Puss på

Kommentarer
Postat av: Vivi

Jag saknar dig! :( <3

2009-07-17 @ 16:57:00
Postat av: therese

ja får aldrig veta nåt :(

2009-07-20 @ 11:03:12
URL: http://theee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0