Why do you have to go and make things so complicated?

hejsan.
Idag tänker jag inte vara glad eller possetiv eller nått.
Idag har jag surat hela dagen och haft migrän. Jävla skit.

21 Januari 2007 ca. 22,00.
Det glömmer jag förmodligen aldrig. Jag kommer till och med i håg både kläder och skor.
Det är sjukt.
Nu har det gått 1 år 365 dagar, 17520 timmar, 1051200 minuter och ett antal sekunder.
Det är alles för mycket. Det är sjukt att jag till och med håller reda på timmar.
Men när det händer nått som man sent glömer så är det lätt att man håller koll på sånna saker.
Jag vill spy på allt. Jag gruvar mig för i morgon. Jag har mått piss sen helgen.
Och jag tänker inte att jag fyller år i mån utan jag tänker "tänk om det skulle hända samma sak iår." Det kommer det inte göra.
Men jag kan inte låta bli att inte tänka så.
Jag funderar på hur jag ska överleva imån.
JAG HATAR DET. Jag hatar allt just nu jag känner att jaginte kan vara glad och tänka possetivt som jag borde.
Fyfan. Jag hatar hur det förstör mitt liv.
Och jag tycker synd om mina älskade kompisar som får stå ut med mej. Men jag lovar er jag ska försöka inte gnälla.

Nej nu tänker jag forsätta att baka jag måste göra nått annat, andas som sofia skulle sagt.
+ Att jag måste ha något att bjuda på imån.

Ha det bra allihopa. Puss

~I don't know why I want you so
'Cause I don't need the heart break
 ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0