Sliten men glad

Hejsan.
Nu jävlar var det ett tag sen.
Jag har hunnit fylla år nu. 19 år nu mera ^^ börja känna mig gammal och sliten för den delen.
Skola hela veckan sen var den jobba hela helgen + dåligt med sömn.
Det är fan inte en bra kombination. Tror ajg sovit 9 timmar mellan fredag och söndag och nu har jag en vecka
med skola framför mig + jobb på fredag. Det är bara att se glad ut och jobba på. haha
Jag vet igentligen inte om jag har så mycket att skriva.
Haha, jag måst ut på party snart. Jag håller på att dö. Haha, bra jobbat. nej men okej, jag måste göra nått.
Ochoch jag har glömt vad jag skulle skriva.
Så nu tänker jag sluta och gå och sova hela natten och ända till skolan börjar imån. xD

Puss

Kommentarer
Postat av: Vivi

Ochochochoch, ska vi hitta på nått på Lördag? :D Eller nån dag i helgen? :D

2009-01-26 @ 09:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0