keep me alive

Hejsan.

Jag funderade idag på att lägga ner detta men sne kom jag fram till att,
haha jag har glömt vad jag kom fram till men jag ska inte sluta iallafall.

Igår blev det en myskväll med Vivi. Kolalde ltie film och bakade.
Jätte skönt att träffas utanför skolan. Det händer inte ofta. JHag vet itne vad det beror på igentligen. SÄkert för att
man har olika saker att göra sen. Men iallfall så gillar jag det. Och vi borde göra det mycket oftare än vad vi gör nu.
För snart går vi ut och då vill jag itne abra tappa kontakten. Inte med nån av mina uderbara kompisar från skolan.
Okej fan va allt blev deprimernade. haha.

Jag känner att just nu vet jag inte nått. Jag måste bort. långt jävla bort. Drar nog till Sälen snart.
Jag och Lotta. Bara göra nått annat för en helg.
Förut hade jag ju jobbet när jag skulle slippa tänka.
Men just nu av nån konstig anledning tänker jag med när jag jobbar. Jag undrar vad det kan bero på...

Och denna vecka är extra jobbig.
På onsdag är det fettdepp dag. 2 år. Tiden går fort när man börjar tänka.
Tänk att jag bara var 17 för 2 år sen.
Men det som kanske är lite possetivt är att jag fyller år då med. :)
19. ^^

Jag följde med Alma idag, hon hade nån dans grejs. Det var kul.
Jag tycker om att åka iväg med dom.
Man slappnar av. Haha eller okej, fel ord kanske, lite svårt att slappna av med en
5 åring och en 3 åring.
Men det är kul iallafall.

Och just nu knarkar jag One three hill. Eller ja, svårt att knarka en film/Serie kanske. Men
jag kollar på den konstant. Jag älskar den.
Men den är lite orealistisk. Man får inte en kille så fort som det går där.
Eller okej, vissa får det som jag känner. ;P
Men om man kollar överlag så är det inte så. haha.

Nej nu ska jag gå och kolla lite på Just my luck för en gångs skulle. Blev väldigt sugen på att se McFula lite. ^^
PussPuss

~all I really want is you
~


Kommentarer
Postat av: Vivi

Klart vi inte tappar kontakten! :D

Åh ja klart vi ska göra det oftare! :)

2009-01-19 @ 09:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0