it's over now

hejsan.
idag blev det en lite skön dag till att börja med.
Sov ganska länge chillade runt på morgonen åkte till farmor som hade gjort mat till mig ^^
Sen vidare till Leksand och jobba. Gick bra, men har ont i hälsarna igen. Det är inte bra. tror jag behöver
nya skor eller nått. Jag vill verkligen inte ha tillbaka jävla hälgrejs som jag hade förut.
Gick ganksa fort idag och grabbarna var snälla idag och plockade bort efter sig, eller ja. Mariestad iaf. Leksands är lite
mindre bra på det är. haha
Och säta killen i Mariestad med. :P Kunde itn låta bli så jag gick runt vid deras bord lite ^^  haha
Men han va fin. :)

ochoch jag är fortfarande helt speedad :D Det är bra, :D

Dagens

Humör: Det har bara vart bra idag. :D 
Plus: Sova längre på morgonen än under veckan.
Minus: Jobbade sent och fick ont i hälarna. :(
Låt: Ingen aning. :D jennie let med love you - EMD kanske, den jag lyssnar på nu :P
Önskan: Att någon kör min bil så jnag får sova i den. ^^
Saknad: Sophia, tänkte massor på henne när Mariestad vad uppe hos oss av nån anleding ^^
Händelse: Ingenting igentligen. När linda tappade tlf i huvu  på Prestberg kanske. ASGARV
Ser fram emot: Karlstad!!!!!


Nu tänker jag sova :D:D Puss och godnatt<3


Kommentarer
Postat av: Sophia

INTE någon mariestadskille Jennie, players allesammans!! :)

2009-02-02 @ 20:57:20
URL: http://www.metrobloggen.se/livsverk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0