I can kiss away the pain

Hejsan.
Idag är det mer en lung dag inte så speedad som jag var igår.
Jag vet inte vad osm flög i mig, jag vart helt skruvad på kvällen.
Men så är det ibland. :)

Idag missade jag fröst bussen, jobbigt tänkte jag men jag har ju bilen så jag tar den. HA! trodde jag va. Den ville inte starta. Men jag fixade det med till slut.
Så kom jag till skolan kommer Vivi och säger att vi  inte har nån lektion förens på efter middagen.
Fyfan kände jag då. Men som tur var lyckades vi slippa undan sista lektionen så vi drog och kollade kläder istället.
Men jag hitatde inget alls. Jag är inte direkt förvvånad. Just nu är det en period när jag inte hittar något alls och jag blir helt trött på att gå i affärer. Haha ändå väntar jag nu på att Sabbe sak höra av sig och se om hon och henrik vill följa med till sågmya. haha. jag är lite skruvad ibland.

Och nu är jag inne i en period när jag lyssnar på dåliga fula kärleks låtar.
Just nu är det Hero med enrique Iglesias som gäller. haha. Jag tror jag blir knäpp. ^^

Nej nu ska jag ringa Sabbe och höra igen om skulle med annars åker jag väl i väg ensam  ^^
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0