Been far away for far too long

Jag känner att det här med bloggnade inte går så bra längre. haha
Vet igentligen inte varför men orkar nästan aldrig pallra mig till datorn.
Det kanske är bra på ett vis.

Men iaf, sista dagarna på lovet blev det att träffa Carro och åka och fixa saker med Mailn.
Sen blev det madagaskar 2 med Anna coh Markus och småttingarna.
Det var mys och jag gillar den filmen ska lätt fixa den så jag kan kolla på den hela tiden.
Eller ialla fall när jag inte kollar på Narnia. ^^

Pappa håller på att fixa med min bil nu så den komemr snart att rulla igen. YES :D
Men känner sig handikappad när man inte har en bil och man måste låna utav någon hela tiden.
Det suger. Haha. Men har jag klarat mig i 18 år så klara jag väll mig i 2 månader. ^^

Det var nått annat jag skulle säga.. hmm
Just fan. :D Åker kanske ner till Karlstad snart med. MEGAMYS.
Skoffan och jag. :) Det blir nog bra. Redan kollat över det och just nu ser det bra ut.
Jag saknar den bruden yrvarvet från Hova. <3

och Grattis till Vivi som tog körkort igår. :D
Känns lite bra att min bil är sönder. haha ;)

Och jag saknar alla tönts i skolan.<3 Men dom träffar jag iaf på måndag. ^^

Ha det bra puss<3


Kommentarer
Postat av: Vivi

Hahahhahha fy fan för dej!" :D Men tack! :D Blä på dej ;) Hahahhahhahhaha...



saknar dej as hell! Tur vi ses snart! :) <333

2009-01-09 @ 18:47:23
Postat av: A n n i s P a n n i s

miss jo tooo!

2009-01-11 @ 13:13:00
URL: http://akolan90.blogg.se/
Postat av: Sophia

Jaaa, Karlstad för hela slanten :D Och inga mer skandaler för Sophia!

2009-01-11 @ 15:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0