2009

Hejsan
Segt värre igen. haha.
Jag hoppas att ni haft det bra under nyår och att ni inte gjorde bort er allt för mycket.
För jag vet vad som kan hända med vissa. haha. :)

Jag hade det helt okej. Kallt som fan bara. Tvingade Lotta att komma hem så att jag fick
gå in och värma mig. Jag höll på att dö.

Sofia gjorde bort sig lite, elelr igentligen så var det nog inte att göra bort sig så. Men jag tyckte det var lite kul iaf.
Och så träffade vi på Annica och Karin det var mys. :)

Nyårsafton annars så började det med nyårsbandy som vanligt. Pallade inte att gå upp tidigt så jag och Mamma gick ner vid 12. Och det är jag så jävlans glad över. Och jag bha åh. :) JAG ÄR LYCKLIG!!
Sen hem och förbereda inför kvällen när Sabbe och hennes familj kom ner. Även lite andra folk kom hit. Det var mys.
Sen spelade jag och Sabbe Wii. Det var riktgit kul. Har inte spelat det på aslänge.
Sen drog vi upp till Heidi en snabbis sen vidare till falun.
Och ifalun föresten träffade vi Prince Caspian som Annica hade hittat på. Adkul tyckte jag. ^^

Sen har det väll inte hänt så mycket under den senaste tiden. Carro är här just nu och det är väldigt mys tycker jag. Även om vi inte har setts så mycket så är det kul.

Och fan nu blev jag depp helt plötsligt. Jennie med humörsväningar som just nu är värre än nån som är gravid.
Blää. Nej nu tänker jag faktist gå och göra nått annat så jag slipper tänka så mycket.

Possetivt tänkande, det är mitt nyårslöfte. 2009 Ska bli ett bra år. Ett pepp år. Ett glatt och bra år. Inget eller ingen ska förstöra det. Yes. :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0