You're everywhere

Hello.
Idag har ja inte gjort mycket. Träffade Sabbe en sväng på kvällen och Sofia på dagen. ^^
Det var mys. ^^
Jag coh Sabbe tog en sväng till Sågmyra ochnej hittade inte på nått där.
Blabla. Intressant dag xD

Rebecca ringde mig idag. JAg svarade Som vanligt "Ah det är Jennie."
Fick då höra "Tjenna Jennie är du glad idag? Vi kör hårt med ditt uttryck här.. FAKTIST" hahah xD
Jaa, säkten ä liiiite speciell, en gång in aldrig ut. haha. xP

Idag lyssnade jag på en låt som fikc mig och bara tänka på allt gamla allt kul som jag vart med om senaste åren.
Haha, men sen blev låten depp och då stängde jag av. haha :P
och jag känenr att jag har absolut inget kul å skriva just nu.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0