was this supposed to happen?

Hejsan.

Blev en het okej helg det här. Jobbade på Fredagen hela kvällen. Söta pojkar i Mariestad vare med. ^^
Sen hem och inte göra så mycket kollade på film och tog det lugnt.
Lördagen blev det åka in till falun och ut med Lotta. Först baken, olerys och sen marianns.
Mysig kväll det med ^^
men jjag tror det kasnke vart lite för mycket dricka för ajg mådde mindre bra idag. Haha.
Men jag får faktist skylla mig själv. haha
Så idag har det bara blivit ligga hinne hela dagen och kollapå film och sitta här vid atorn och sega mig. haha :)
Kollade en sväng på Narina igen 21 gången idag haha ;D
Jag ÄLSKAR filmen jag dör. haha . Han är så jävla råhet. och jag skulle deffenetivitinte tacka nej till honom. haha :D

Jag vet inte vad jag skulle säga nu haha. Men det var nått bra. jag kom på igår att jag tänker jävligt smart men sne glömmer jag bort vad det är jag ska säga och då blir det itne alls så smart som jag ville att det skulle vara.

JUSTFAN, träffade typ VÄRLDENS sötaste Chihuahua. Lilla charlie typ 10 veckor. jag dog då. småtassar som fick plats på fingrana. Nej fan jag vart lite kär då. ^^
Byta ut Daisy tror jag. haha, mot en liten sak.^^

Och nästa helg blir jag hundvakt till Ratcha, stora shäfern. ^^ Det blir mys. hon är så söt å snäll. :)

Ne nu tänker jag göra nått vettigare typ fixa min rygg ><
Ha det bra, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0