take on me

Hejsan.
Idag städade jag faktist ^^
Helt otroligt ^^ Men nu så vågar man sig in i rummet igen ^^ :D Det är skönt. ^^

Sofia kom förbi en sväng idag, det var mys. ^^ Sen åkte vi in till Falun och träffade på Annika, karin, Amanda och hennes pojk Danne. :) Sen vart det Bio, I taket lyser Stjärnorna. ^^ den var helt okej bra faktist.
hade jag vart på snyft humör hade jag säkert setat och tjutigt under filmen. haha. Men nej så var det inte. ^^
Garavde lite åt mormor i filmen, haha. ^^
"Ja, corriander har dom på konsum så helt ute och snurrar är vi inte." sa hon på flyget till Thiland.
Haha, Sofia tyckte därimot inte om filmen. muppunge.
Och han som spelade Tatziki, ni vet filmerna från man va typ 11, var med. OCH SKIT FUL. hahah xD
Men ja, alla andra fjortisbrudar smällte väll när dom såg honom, haha. Jag kände mig faktist en aning gammal när jag satt där, haha.
Kanske borde börja pensionspara som Lotta sa idag när jag träffade på henne på stan. ^^

Och just fan :O vet ni, Gå in på akolan90.blogg.se hon har värsta bra tävlingen :D Absolut värd att kolla in. ^^

Nej hörreni, nu tänker jag nog kanske kolla på nån film, Narnia verkar lockande (A)
hadet så bra, Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0