Speedad :D

Hejsan.
Idag var jag hemma från skolan. Mådde inte alls bra hade ont i huvu och magen och tänkte att nej nu fan har jag fått influensa eller nått annat skit, för min bror har vart förkyld ett tag. Men jag troor inte det var nå sånt. För jag känner ingen skillnad mot i morse och nu.
Så det blir nog bra. :D

Och hon som ska ge mig ansiktsbehandling hr med blitt sjuk så nu får ag vänta ändå tills på måndag. Känner att jag verkligen behöver dethär nu. Mitt ansikte är helt förstört av all jävla kyla och snön. haha.
Oj vad jag låter muppig. haha.

I helgen ska jag vara hundvakt med. ^^ Det blir nog bra. Hoppas vi på. haha :D Men det blir nog ite så farligt. Jag har bara lite lätt att bli lite skraj när jag ska vara ensam. så jag tänker fan ha hunden instäng hos mig eller liggandes framför dörren. INGEN JÄVEL SKA IN. haha :D
men vem vill gå in när det ligger en stor Schäfer framför dörren? ^^
nejsom sagt det går nog bra. ^^

Nej nu ska jag nog sova.
Pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0