Let's Dance

Sitter och har tråkigt å kollar på let's dance. Bra lördag. haha :D
Fast jag har Lilo brevid mig. ^^ inte alla som får mysa med henne haha :D

Och brist på annat tänker jag göra en lista igen :P

Hur Svarar du i telefonen: A det är jennie
Vad gör du när du är kär i fel: Allt man inte ksa göra.
Tycker du om gul-bil-leken: Åh den är så jävla jobbig.
hur mycket pengar har du i plånboken just nu: Lite över 200 kasnke.
hur mycket är klockan: 21,15
hur många kontakter har du på msn: 220 st
Var spenderar du en regnig dag bäst: I affärer =D


Är ditt 10:e sms ifrån och vad står det?  Mja ^^ hehe Puss - Krille
Ringde dig senast?  Pappa
Pussade dig senast? Nån :O
Vill du kasta en sten i huvudet på den? Ne, det tror jag inte :O
Saknar du mest just nu? allt :O
Ska du träffa imorgon? Mina sötnosar ^^
Sov du med senast? Lotta tror jag xD
Vem fick du senast sms av? Carrow


JA- OCH NEJ-FRÅGOR

Cyklat utan händerna: Yes
Gråtit en hel natt: Jo.
Druckit så du spytt: Hahaha xD Nej helt oskylldig (A)
Åkt vattenskidor: Japp :D
Åkt rullstol: haha jaaxD
Gjort en bakåtkullerbytta: Japp :D
Köpt lösgodis för över 50 kr: Nej :O inte på en och samma gång.
Haft träningsvärk: Haha klart xD
Önskat att du var det andra könet: Nepp
Sett din kompis i rosa kanindräkt: HAHA nej xD


Kommentarer
Postat av: Vivi

HAHA ! Nej nej Jennie! :) Hur var det med mitt överkast i sängen? ;) Och inne på toaletten? ;) HAHA

2009-02-07 @ 17:40:46
Postat av: Vivi

Och ja det ska ju vara till frågan - Druckit så du spytt: Hahaha xD Nej helt oskylldig (A)

2009-02-07 @ 17:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0