Jägermeister

God kväll.
Idag blev det en segdag. Asfint väder ute men jag pallade inte att ta mig ut.
Åkte och hälsade på farmor istället. ^^
Sen hem till Anna och Markus och hälsade på ens väng. :) Det var mys, det är alltid mys. haha ^^
Och snart kommer Emelie :D MYYS :D haha. Blir en krogrunda då. =)
Åker kanske upp till Sälen imån på kvällen. Är inte alls helt säkert.
Men förmodligen blir det så, Det är med mys.
Massa skoterpojkar, after ski & Jägermeister ^^ Yeah. ^^ haha det ser jag fram emot. haha ^^
Men somsagt det är inte säkert. :)

Och jag kollade upp Kenny starfighter idag, och det är samma Kenny. weii ^^ haha.
Men jag tror inte det har med samma ungar att göra, så inte så ut. haha.
Men det visar väll isg när filmen kommer ut på Bio. :)

Nej nu ska jag nog kanske sova, har vart jävligt kass på att sova dessa dagar då manvar ledig.
Så nu jävlar. :)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0