drömmen om dej är sann

Hejsan.
Nej jag är inte på bättre humör. Var på så dåligt att jag inet ens kollad på The notebook åkte ut å åkte en sväng istället.
Och såklart fungerade itne min musik så det blev radio och då fungerade bara en kanal typ P4 eller nått.
KUK kände jag då, allt bara är emot mig idag.
Och vet ni när ja sitter där och lyssnar på nån tråkig som babblar så ska dom spela en låt.
Och SKRÄLL, Kärleken är evig. JIPPI!! NOT.
Då hade jag kunnat spy på allt.

Och jag abra kände när jag satt där att jag vill prata med älsakde Skoffs.
Men nej inga jävla pengar på kuktelefonen. Då vart jag surare.
Jag saknar dig darling<3

Och tro på fan så gick min nagel av med..... förvånad jag bli.

hoppas ni har haft en bättre dag.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Saknar dig med Jennie, så troligt jävla fuckmycket!! Vi måste styra upp detta snart! Fast, nu är det bara ett halvår kvar. Vill du flytta ihop med mig eller ;D

2009-02-21 @ 10:36:40
URL: http://www.metrobloggen.se/livsverk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0