Baby goodbye

Hejsan.
Shit vad det är snö ute. Allt är så fint och jag blir helt lyrisk.
Älskar all snö så jäkla mycket. :)
Då kan man åka massa skoter. Kom faktist nyss hem. Jga och Erik var ut på en sväng.
Jag bara älsakr farten som blir när man kör. Speciellt på sjöarna. ^^
Men sen vart jag lite rädd för det var alles blött udner all snö så då ville jag inte åka mer där. Haha.

Men ja, i helgen blev det massa jobb. Melodifestivalen i Leksand. Men EMD :D:D:D
haha, jag måste säga att även om det är mest fjortisar som röstar på EMD så är dom sjukt charmiga och snygga.
haha. Så ja, jag får väll räknas till fjortisarna jag då. haha.
Menjag gillar faktist låten med. haha. Så det är inte bara för att dom är söta, så nu poppar jag Baby goodbye ^^

haha nej, nu ska jag nog baka nått ^^
Ha det bra Pusshej

Kommentarer
Postat av: heidi

tönt, röstade du på dom? xD

2009-02-22 @ 23:23:17
Postat av: Vivi

Muppunge! Jag saknar dej

2009-02-23 @ 19:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0