Alla hjärtans dag :)

hejsan.
Massa jobb både fredag och lödag.Slitigt idag somnad eite förens 5 och sne upp 9 kändes i kroppen kan jag lova.
Men det gick helt okej, kom nyss hem därifrån, vissa helger bor man praktist taget i den där hallen.
Haham skulle nog ite gå dit frivilligt på min fritid haha.
Och smart som jag var idag tänkte jag, "skönt igen match nästa helg." Vaför inge match då? Jo melodifestivalen -.-
Då kunde jag ha spytt på den som sa det.
Och tydligen hade jsag sagt nått denna vecka så det blev veckans citat. haha, " Jag är inte glad nu. FAKTIST!!"
det sjuka är att jag har noll minne från att jag sagt det. haha.
Men det va lite kul, dom garvade åt mig.

Och idag är det alla hjärnas dag. :)
Och då tänker jag skryta lite med att jag har världens bästa kompisar och dom är guldvärda. tack för att ni finns<3

Nej nu tänker jag nog kolla på film ^^
Puss

Kommentarer
Postat av: carrow

jag tänker ta åt mig om att jag är en av världens bästa kompisar även om du antagligen inte älskar mig alltför mycket just nu!

du är det också, även om jag är lite smågrinig på dig. fast as you know så är det ju för din egen skull! <3

2009-02-15 @ 16:56:36
URL: http://thecarrow.blogg.se/
Postat av: Vivi

Du är bäst! :) <3

2009-02-16 @ 11:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0