My Life Would Suck Without You

Hej.
Idag började det med att jag sov över och upptäckte att jag skulle ha hämtat upp Sabbe och Heidi för 5 minuter sen. Skyndade mig upp och okm inte s långt. Blödde massa jävla näsblod SUCK.. Jag hatar det. men efter en halv timme gav det med sig så jag hann fixa klart allt. Sen skulle jag åka då började det igen.. hatar det..
Men sen komvi ialla fall iväg till borlänge och kupolen. Gick runt där lite sen var det dags för å kolla på EMD. Det var typ vi och massa 10-12 åringar, haha. Och dom sög. haha eller okej det gjorde dom inte men dom mimade och Danny kan inte sjunga, Erik var bakis YEES eller inte. Inge kul alls haha. Men dom va lite söta. haha.
sen skulle vi få autografer men det sket sig, men orkade inte bry mig haha. :D

Nu sitter jga här och tänker på allt och inget. Typ blir väll the Notebook.
fast först måste jag duka mera blink så att jag kan reparera min stckars hjärna efter EMD missen :P

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0