Torsdag natt

hejsan.
Jag har nyss kommit hem från karlstad, helt juävla sjukt underbart. haha.
färjestad vann Sm-Guld igen. Gud jag höll på och dö haha. Sjukt bra. Satt med Sophia. helt underbart det med haha.
Vet igentligen inte vad jag ska skrva för det är så jävla mycket kul. ^^

men typ brjade väll med attjag drog ner ditt Karlstad, träffade Sophia och Angelica där, gick runt i stan lite sen åkte vi till lägenheten. Gjorde oss klara för att sen åka till LLA och kolla på hockey. NICE. haha :D
Och vi vet alla hur mayche slutade haha, Sophia jävla knäppis sa att om Fbk vinner badar jag i Älven. sagt och gjort efter machen badade honi Älven och den va svinkall, Sparng förbi Hv bussen trodde vi skulle träffa SötMelin. men det gjorde vi inte för jagär för feg. haha. :D
Sen åkte vi runt lite på stan och gick sjukt mycket folk men det var helt underbart. haha :D
Sophia fick för sig nått så vi spran gtill scandic tyvärr för sent. :(
Idag blev det Torget för oss alla det var med mys. haha :D
men om ni vill se filmklipp osv så få in på Sophias blogg sen och kolla. haha :D för jag vet inte vad jag ska skriva mera haha.

Sophia "Men den här bilden var väll söt?"
Jag "Jag har ju en snurrade grej i ansiktet."


Tack Sophia och Angelica för dessa dagar helt sjukt kul. Hoppas verkligen att vi ses snart igen. :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0