Torsdag natt

Hey.
haha, Ja idag när man vaknade så var det kanske inte det bästa sättet att vakna. Folk som springer ut och in i mitt rum och letar saker. Mamma står och skrier att jag ska gå upp nu för vi ska åka.
haha, världens huvudvärk och med illamående tvinagde jag mig upp och sen duscha. Mådde lite bättre efter det. Bar iväg till kyrkan nästan på en gång när jag var klar. Satt där och alla tjöt och jag hade ont i huvu och tänkte på taket i kyrkan. Haha, nej jag tänkte inte tjuta. haha. Men det jag gjorde det ändå. men så är det väll, men det var en asfin begraving.
Pratade med Kerstin haha, hon trodde då att det var drinkarna jag drack igår ASGODA. Rosa pantern heter dom, pröva det om ni är ute nån gång. asgott, smkar typ milkshake :D

Sen bar det av hem och sen till Borlänge träffade vivi och grattade henne, hon fyller ju faktist 19 idag eller ja igår. haha. :D
Nej ju fundera rjag på om jag ska föröska vända tillbaka mitt dygn igen haha. Bra och komma på det 3 på natten :P

Puss<3

We were both young when I first saw you.
I close my eyes and the flashback starts.
You'll be the prince and I'll be the princess
It's a love story - baby just say 'Yes.


2 år och 3 månader. Ibland känns det så mktmkt längre..
föralltid<3

Kommentarer
Postat av: Vivi

Tack för att du kom älskade unge! :) <333

2009-04-17 @ 12:25:36
Postat av: Sophia

Jag provade Rosa Pantern inatt, den var sådär! inte alls lika god som Tequila Rose haha ;D

2009-04-18 @ 16:47:33
URL: http://www.metrobloggen.se/livsverk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0