tisdag natt

heej
Nej jag kan iten sova nu heller, jag kan aldrig sova längre. Sjukt. Ingen aning om vad det är.
Säker massa i skolan. men jag är typ klar, men äsch skit samma.
haha

Idag drog jag med mig Sabbe till falun och kolla efter kläder. Hittade inget bra så jag surade ihop och orkade inte leta mera. haha. :D Som vanligt typ. haha men ska leta lite bättre nån dag när jag är på humör. ^^

Jag kollade på lite björn melin bilder idag, och han är fan jävlaigt söt om man tar bort skägg och allt haha. Sjukt bra på å spela hokcey är han med. ochoch jag glömde vad jag skulle skriva. haha ^^
sötnöt ^^

Ska föröska sova nu. Puss

Kommentarer
Postat av: Vivi

AHahhaha du har problem!

2009-04-15 @ 12:03:47
URL: http://vivika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0