Tisdag kväll

SÅ JÄVLA SKÖNT. Haha, jag vet inte vad jag ska skriva igentligen.
Färjestad vann med 3-2 efter sudden och efter underläge med 2-0 Jonas Gustavsson tog en straff med.
Också så jävla skönt och se. Så nu drar jag ner till Karlsatd imorgon och hoppas på ett Sm-guld.
Vore så jävla skönt. Gud vadjag längtar. haha. ^^ Känslan å vara där när dom vinner okej okej jag ska inte ta ut allt i förskott men det är fan lite svårt just nu när som VUNNIT. haha. SKÖNT. :D

Mamma Stod för dagens kommentar ialla fall
Mika Loma blir utvisad och det står namn och varför,
Jag "Loma. han är jobbig."
Mamma "HAHAH. jag fattade inte vart du såg hans namn, jag trodde han hette Ho King"

HAHAH, ni som inte är hockey insatta förstår nog inte vad jag menar men ni andra, jag garvade så jävla mkt så tårana rann.

Dags och packa :D
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0