Tisdag eftermiddag

Hej
Igår blev det massa jobb med massa söta människor. Jga bara älsakr å vara i Leksand ibland.
Bästa på hela kvällen var Jere iallafall. Han är så fin att jag dör. Och autograf fick jag med och jag höll på å smälla av där. haha, så jävla kul. :)
Han är bra go ibland alltså. :)

Idag har det vart asfint väder. va ner i gruvan med Skolan idag, det va väll sådär. Fick lite panik där nere men det gick bra tillslut. Men sen släckte dom allt ljus. Då var det inte så jävla kul längre. Helt jävls svart där nere. Med bara ett stearin ljus. Ghaa. Inte kul kan jag lova. Å vivi jävla mupp skrämde mig hela tiden.

Snart ska jag packa och skriva klart lite religon grejs. Men jag orkar inte plugga, Men imån sliper jag allt. KARLSTAD nästa<3 Ni anar inte hur mycket jag längtar. ska bli så jävla kul. Träffa allt och alla.
Och sen när jag kommer hem kan ni gå in på Sophias blogg och kolla lite videobloggar från allt kul. haha. :D

nej nu måst ejg verkligen plugga igen Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0