Söndag kväll

Hello.
Ja ni. haha. Igår vart en intressant kväll.
Allt började med att jag och Sabbe drog till Borlänge och shopade lite. ^^
Hittade faktist på lite saker osm jag behövde. ^^
Sen åkte jag hem till Anna och Markus och åt tårta för Emelie skulle hem var jag på väg så säga. xD
Men jag menade inte så utan skulle dit och säga hejdå.
Sne kom Sofia hem till mig så drog vi in till Falun och kollade på århundradets sämsta film, Watchmen eller vad det hette. fattade inget oc hja gsomnade nog till ibland under filmen. haha. Klockrenast var det iaf mitt under filmen när det var helt tyst så bet den ena den andra i kinden å Sofia "ÅH VAD ÄCKLIGT." Hela bion asgarvade. haha.
Sen åkte vi till Bjurs och där blev vi kvar. haha, med trevligt folk. för att sen åka till Borlänge och äta på Max mitt i natten. haha. Och prata om smurfar och massa konstigt haha.
Planerade fest hemma hos Adam med, KUL. ^^ haha. hanva lite lullig och skulle fixa en badtunna tills dess. haha. ja vi får nog se hur allt det sluta. haha. Hela huset har vi då. Skulle bara höra av oss så att han hann städa lite. Jag tror det blir kul om det blir av. ^^

Och idag vann FBK igen. asbra. haha :D Så nu hoppas vi på 2 raka hemma segrar och torget sen. Skulle vara så sjukt kul. ^^ Och det lä ju inte bli mindre kul av att Sophia är med. :D haha

Nej vet ni nu måste jag plugga lite. Skira histora. Men just det. jag fick tillbaka MASSA skatte pengar. :D:D:D

Puss

Kommentarer
Postat av: Josefinaste

hellre att FBK vinner än hv! haha, fast ssk skulle spöa dom båda:)

2009-04-05 @ 21:49:55
URL: http://josefinastee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0