Sol<3

Hejsan.
IDag är det asfint väder och det är asskönt. ^^ jag har legat lite i solen idag. ^^ också jätte skönt. :)
Sen blev det hem till Farmor och fixa lite. hittade små söta smycken som jag tog med mig hem.
Usch vad jag saknar henne :(

Och på måndag blir det till docktorn å kolla hjärat. Se vad det är för fel. Mamma höll på å smälla av när jag berättade att jag hade ont. Och nu har det blivit värre. kan knappt gå upp för trappen ibland utan att jag får ont eller att jag blir asanfodd ><
Blää, pappa kom hem när jag låg på golvet idag, han ville att vi skulle åka till docktorn nu.. Skit samma sa jag. Jag åker på måndag. Det går över. Och det gjorde det med.

Nej nu måste jag ut och hjälpa mamma och grilla. xD
Pusshej

Kommentarer
Postat av: Vivi

Du är galen u7nge! ÅKT TILL DOKTORN FÖR FASEN!

2009-04-26 @ 19:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0