Onsdag natt

Hej.
Sitter och pluggar massa svenska nu. nationella prov i mån. fan det kommer inte gå alls. det kommer gå åt helvete. fan. Orkar itne med det ;( Orkar itne göra det senare. Jag hoppas verkligen att det går imån. fan ><
Idag hatar jag dagen usch. Fyfan, allt är bara bajs eller okej, itne i skolan men sen.
Jag hatar sånna hära dagar..

It's time to face the truth, I will never be with you<3
Ibland är det sjukt svårt och tycka om någon som inte tycker om en tillbaka.
Även efter flera år så är det samma sak.
 
Jag ska åka Volvo nån dag...

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Vivi

850? ;)

2009-04-23 @ 10:35:15
Postat av: Jennie

haha nej vivi, inte 850 :P

2009-04-24 @ 01:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0