Onsdag Eftermiddag

Heej.
Idag är det 1 April då får man luras. haha.
Idag hade vi nationella prov i skolan. Det gick helt okej jag hoppas att jag får ett G iaf. Vore asskönt. ^^
Sen har jag mest pluggat hela dagen, asjobigt. Men snart kommer emelie då blir det hockey. ^^ Det är nice :D
haha.

Måste bara säga at tjag och sopia måste just nu vara dom lyckligaste personerna. Jag älskar det hära och det kommer bli så jävla bra. Våra små hus och allt. ^^ haha. Fan helt ofattbart. Sjukt, det trodde jag inte för nån månad sen. ^^ :)

Nej nu ska jag vara lite social :D
Puss

Kommentarer
Postat av: Vivi

Du kommer få MVG! :D

2009-04-01 @ 22:58:35
URL: http://vivika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0