Onsdag eftermiddag

Hej.
Jus tnu sitter jag i skolan och segar haha. Upptäckte att jag har vart väldigt dålig på att uppdatera lite här. :P
Men ja, haha. Nu skulle jag skriva något bra här men har totalt glömt vad det var. :)
Men det blir nog bra.
Jga gjorde nog inte så mycket i helgen alls. Träffade Petra lite det va mys. Ju just fan, va på marknad me Vivi. Det var med kul. Men nu gillar jag inte Vivi längre hon är jobbig och förstör allt. xD
I måndags åkte jag med hallstahammar och fixade lite saker. Träffade även Petra igen. ^^ Kul. Åker nog ner dit på sista April. ^^
Och sen har jag lyckats fått med mig Emelie på å åka utomlands :D:D Det är kul. ^^ jag längtar asmycket tills vi hittar på en resa som vi vill åka på och som passar vårat datum som vi kan åka på. haha.
Det som finns är mest til Grekland, Kreta och Spanien. Så vi får väll se. haha. :D Hittade faktist en resa till Thiland i 2 veckor för typ 6500 kr. haha :D Billigt som fan. :D haha
Nej nu måste jag pluggar lite mera. ><

I can't stop loving you <3    
2 år 3 månader 1 dag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0