Måndag kväll

Hello.
Sorry för den dåliga uppdateringen. Men har inte riktigt haft tid till det. haha.
Träffade Evve och caror i helgen vilket var super mys. en inte så mkt vilket jag får skylla mig själv för. =7
Men jag hoppas att vi åker ner snart till dom. :) Om dom vill ha ner oss/Mig eller nått. haha. :D Blir nog bra ^^

Träffade Sofia och massa stockholmare ne kväll med. Det var väll typ intresant eller nått haha. :D Dom var trevliga iaf. Träffade även Vivi. Tack brunde för att du finns i mitt liv och ibland förstår jag inte hur jag skulle klara mig utan dej och hur fna du står ut med mig. tack, jag älskar dej <3

Och jag måste bara säga att jag har en till brud i mitt liv som är sjukt jävla otrolig, Sophia Jiglind, Jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan dej, Du är en av mina bästa vänner . Du är helt jävla grym som orkar med mig och allt jävla gnäll om Björn Melin och alla andra haha. Helt sjukt att vi snart känt varandra i 4 år. haha, tänk så komiskt allt kan vara från nått helt annat till en helt sjukt underbar vänskap. Tack för att du finns och tack för att du vill vara kompis med mig. Jag älskar dej<3


Nu ska jag sova :D Puss

Kommentarer
Postat av: Vivi

Finns alltid och står alltid ut med dig! :)



Jag älskar dig med! <3

2009-04-13 @ 22:34:29
URL: http://vivika.blogg.se/
Postat av: Sophia

Det är du som är otrolig som står ut med mig !! <3

2009-04-15 @ 19:40:57
URL: http://www.metrobloggen.se/livsverk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0