Lördag förmiddag

Hello.
Gissa vad, haha. Jag och Sophia ska åka på slutspels match. haha. ^^ På onsdag närmare bestämt. Så jävla nice. halv 10 var jag uppe i morse för att försöka få tag på biljetter. 10 i ringde Sophia å kollade att jag var vaken. Sen satt vi som idioter på helspänn och försökte få tag på några. och det fick vi. ahha Som tur var för sen var dom slut. Helt jävla slut. Känner att det kommer bli jobbit å åka ensam ner till karlstad. ><

Nån som ska ner och vill åka med? haha. För jag kommer somna vid ratten eller nått (A) Nej da, det kommer nog gå bra. ^^
Men nu ska jag gå och vara lite social med min kära farbror som nyss kom hit.
Byebye

Kommentarer
Postat av: Therese

Oj lite sen att svara på din kommentar i min blogg xD Men jo, en nära döden upplevelse eller två, får man väl stå ut med xD Blev nästan fackla, nära svimma mitt uppe i eldhavet och fick skit i lungorna men nu mår jag bra iaf :)

2009-04-04 @ 15:28:46
URL: http://theee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0